reklam

9.11.2007

Şal Örnekleri




renkli özel yapım iplerden örülmüş çok şık bir şal modeli
boncuklu şal modeli Tiftik şal modeli.örneği



Tiftik örme yaka.şal yakası.yaka modeli.yaka










Anadoluda geleneksel olarak kullanılan ve gelinlik kızların vazgeçilmez çeyiz liğidir şal.tiftiğin çok çok ince eğrilip iplik haline getirilmesiyle,dantel-oya işçiliği kadar ince bir uğraşla örülür.tiftikten örme yakalar,şal ı tamamlar.günümüzde bu örgüleri bulmak biraz daha güçleşmiştir.yabancı ülkelerde antik anlayışla ziyadesi ile rağbet görmektedir.şal modeli,boncuklu şal modeli,şal örneği,örme şal modeli,el işi göz nuru şal motifleri yaka modeli,yaka örneği,el işi yaka motifi,Şal Örnekleri,estetik ve narin modeller.

















5 yorum:

Adsız dedi ki...

şal ve şal yakaları çok güzel acaba detaylı anlatımları varmı

Adsız dedi ki...

tiftik örme şal modeli çok güzel bunu tek kat olarak örmek istiyorum ama nasıl örüldüğü, zincir sayısı, nerden başlandığıyla ilgili bilgi yok kısacası tarifini yazabilirmisiniz teşekkürler.gulsenn_akdeniz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba ben gülşen tekrar örneğin nasıl yapıldığıyla ilgili hiç bi bilgi yayınlamadınız ben sabırsızlıkla bekliyorum ipini aldım ama örneği başlıcak, çözecek birini bulamadım.Yardımlarınızı bekliyorum.Tşk,

iclal dedi ki...

meraba gülşen hanım.şal modeline ortadan başlanıyor.orta 4 örümcek yapıp,ucunu birleştir.4 köşeleniyor,köşeye gelen yer 3 örümcekli artırılacak. böyle devam ederek büyütülecek.inşallah iyi bir şal çıkar ortaya.kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

peki alttaki kare şalın yapılışını tarif edebilir misiniz lütfen