reklam

20.01.2012

Bugün Öğrenciler Karne Alıyor

Bugün Öğrenciler Karne Alıyor.15 tatile girme sevinci küçük yürekleri sevince boğuyor.kimileri tatilde bol bol oynamayı planlarken kimileride arkadaşlarını özleyeceğini düşünüyor.benim oğlumda bu sevinci yaşayan küçük yüreklerden.öğretmeninden karnesini alırken çok heyecanlıydı.hem öğretmeninden ve arkadaşlarındanayrılmayı istemiyordu ,hemde tatil olduğu için çok sevinçliydi.Ana okulu Karnesinde artı ve eksiler vardı. eksiler daha çok kendini ifade etme ve anlatma yeteneği üzerinde .evet doğal olarak çekingen bir kişiliği olduğu için sanırım.bu günde anne ve babalar çocuklarının karnesi üzerinde duruyor.üzerinde dururkende notları üzerinde eleştirel konuşmalar yapabiliyorlar.okul karnelerini eleştirirken dikkatli olmamız gerektiğini söylemek isteyorum.mümkün olduğunca bu küçük yürekleri kırmadan konuşmalarımızı ayarlamamız gerekiyor diye düşünüyorum.hepimiz öğrencilik yaptık.kırık notlarımız olduğunda okul ev arasında yaşadığımız ruh halimizi hatırlıyorum.onun için onları teşvik edici düşüncelerle konuşmamız gerekir diye düşünüyorum.öğretmenimiz Tuğba hanıma ve tüm öğrencilerimize iyi sömestir tatilleri diliyorum.sevgi ile kalın.

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyy canım benim sağlıkla başarılarla dolu öğrenim hayatı olsun inş.

iclal dedi ki...

teşekkürler teyzesi.çok sağol :)