reklam

14.01.2012

iğne oyası havlu kenarları

iğne oyası ve havlu kenarları bu dönemlerde çok sık kullanılmaya başladı . havlu kenarı örnekleri ne baktığım zaman o kadar çok iğne oyaları ile karşılaşıyorum ki anlatamam. bu durumdan şikayetçi falan olduğumu sanmayın.bilirsiniz ben oya örnekleri içerisinde iğne oyasına farklı bir önem veririm. Ayrıca çok da güzel bir örnek oluyor.
ayrıca üzerine yazılı olan seni seviyorum işlemesi ile havluları kullanacak kişilerede gönderme yapmış oluyoruz değilmi :) Serap arkadaşım bana örneğinin olduğunu söylediğinde bukadar güzel olacağını hiç tahmin etmemiştim.oysa nerden bilirdim çok beğeneceğim bir örnek olacağını .unutmadan Serap arkadaşımada çok teşekkür ediyorum .ellerine sağlık canım .beni alıştırdın artık örneklerini bekleyeceğim :)
yine söylüyorum sayın ziyaretçilerim ellerinizdeki işlerinizden bana örnek göndermeyi ihmal etmeyiniz lütfen.

Hiç yorum yok: