reklam

9.02.2012

Dantel-yap

dantel-yap.blogspot.com sitemiz dört yaşını bitirdi,beş yaşından gün aldı, 2007 yılı 11 ayında yayına başlamıştık.önceleri çeyizimdeki dantel örnekleri resimlerini yayınladım.daha sonra oya örnekleri derken sitemizin adı da oluştu böylece.blogspot bana epeyce yabancı olduğundan çokta zorlanmıştım.bazen bir örneği yayınlamam saatlerimi alabiliyordu.bunun yanında web terimlerine yabancı olmamda cabasıydı.yavaş yavaş öğrendikçe kolaylaştı.her iş öyle değimlidir.işi öğrenince biraz daha kolay gelir insana.hatta bazen bunalıma girip siteyi kapatmayı ve bırakmayı çok düşünmüşümdür.işte burada siz ziyaretçilerim beni güdülediniz.bırakma fikrimi kafamdan çıkarıp aldınız.ziyaretçilerimden gelen talepler bana keyif verdi.hatta ziyaretçilerimden biri bende ısrarla iğne oyası örnekleri yayınlamamı istemişti.elimde iğne oyası örneği yoktu.ziyaretçimi de kıramıyordum.böylelikle iğne oyası işlemeye başladım.önceleri bozuk düzende olan örneklerimi daha sonraları düzelttim.bir ara blogspot siteleri yasaklandı on gün sitelerimize giremedik.kimi arkadaşlar sitelerini bir başka domain e taşıdı.biz yerimizde kaldık.sonra tekrar açıldı ve çok sevindik.zamanla ziyaretçi sayım artınca google reklamları yerleştirdim siteme.geliri çok değil ama internet parası çıkıyordu.baktım şimdiye kadar 600 e yakın yayın yapmışım.hedefim 1000 yayını devirmek.sizlerden de gelen dantel ve oya örnekleri ile bu hedefe ulaşacağımı umuyorum.çalışan biri olduğum için boş zaman buldukça sitem ile ilgilenmeye çalışıyorum.unutmadan şunu da söyleyeyim zaman zaman ziyaretçilerimden modellerim hakkında çok kötü,hakarete varan eleştirilerde aldım.bunların kötü niyetli eleştiriler olduğunu tahmin ediyorum.eleştiri tabi ki olmalı ama yapıcı eleştiri olmalı değimli.benim çok beğendiğim bir dantel modeli bir başkası için çok kötü bir örnek olabilir.ne demişler zevkler ve renkler tartışılmaz değimli. Çeyiz hazırlamada sitemin küçükte olsa bir katkısı olması beni çok mutlu ediyor.bir yerlere giderken elimde mutlaka fotoğraf makinesi oluyor.beğendiğim modelleri hemen fotoğraflıyorum.eş ve dostlarımda benim için örnek topluyorlar.ne güzel değimli.facebook ta bir sayfa açtım.Dantel-yap adında ziyaretlerinizi ,beğenilerinizi beklerim.oradada epeyce arkadaşım oldu sayısı 1000 üzerinde.farklı ülkelerden dantel , örgü hayranları var.görüşmek üzere dostlarım Allaha a emanet olunuz.saygı ve sevgilerimle.

Hiç yorum yok: