reklam

16.02.2012

oya örnekleri 166

bir kış gecesi gece geç saatlerde sizlere oya örnekleri gönderiyorum.zire gündüz mesaiye gittiğim için fırsatım olmuyor.Ankarada bu yıl kış sert geçiyor.bugün kar yağmadı ama yarın yani perşembe günü yoğun kar yağışı var diye bahsediyor haber siteleri.ankarada güzlük bölgelerde fazla sorun olmuyor ama yüksek kesimlerde kar hayatı oldukça etkiliyor diyebilirim.haber sitelerinde hava durumu sunan bültenlerde bolca görüyorsunuz değilmi.araçların nasıl paten pistindeymiş gibi kayıp önündeki arkasındaki araçlara çarptığını :).dileğiniz bu tür kazaların sadece maddi hasarlı olması.mala gelsin ama cana gelmesin diye bir söz vardır.doğruda bir sözdür biliyormusunuz.maddi hasar öyle veya böyle giderilir ama insan sağlığı ile ilgili bir durum oldumu Allah göstermesin.neyse konumuzdan oldukça uzaklaştık değilmi.oya örnekleri resmini üç adet gönderiyorum.umarımki beğenirsiniz.arkadaşım bana oya resimleri göndermiş başlığınada yazma oya modelleri 2012 demiş yakında onlarıda peyderpeyi sizlerle buluşturacağım.

Yazma Oya Modelleri 2012




oya modelleri

bir kaçgün yayın yapamayabilirim birtakım işlerim sebebiyle.düşüncen ilk fırsatımda bloğum ile ilgilenmek olacaktır ama tabiki fırsatımda olmayabilir.bu süre içinde beni unutmamanızı diliyorum dostlarımdan:) bir kısmınız tabiki unutmayız,birkısmınızda umurumdamı sanki dediğinizi duyar gibiyim.unutandan da unutmayandan da Allah razı olsun.biliyormusunuz sevilmek ,düşünülmek,sevilmek güzel birşey biliyormusunuz .bu sebeple her arkadaşımızın 14 şınat sevgililer gününü kutluyorum.dileğim herkezin kalbindeki küçücük bir sevgi kırıntısı bir çığ gibi büyüsün ,ruhları sevgi ve aşk ile kabarsın diliyorum.unutmadan bu gibi özel günlerde hediye odaklı düşüncelere kapılmamamız gerekiyor diye düşünüyorum.insanlık hali maddi durumdan dolayı veya yoğun iş trafiği nedeniyle birtakım istenilen jestler yapılamayabilir.bunu meta haline getirip sevgimizi söndürerek küllendirmeyelim.dahası bunu bir fırsata çevirerek aşkımızı dahada pekiştirelim olurmu sevgili arladaşlarım.saygı ,hürmet ve sevgilerimle .....


3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım teşekkürler paylaşımlar için, daima sevdiklerinle mutlu olcağın bir değil binlerce günün olsun. öpüyorum

iclal dedi ki...

çok teşekkür ederim canım .soğol

gülcihan dedi ki...

ellerinize sağlık