reklam

10.11.2012

Dantel Havlu Kenarı

havlu kenarı örnekleri yayınımıza devam edelim.kurdelalı güzelbir havlu danteli .sanbahar yağmurları başladı.Ankarada 3 gündür kesintisiz yayıyor yağmur.eylül ekim kurak gitmişti.bereket olur inşallah.neyse konumuza dönelim.umarım beğenirsiniz bu dantel örnekleri 'ni.benim gibi birçoğunuzda farklı dantel modelleri arıyorsunuzdur.ama modeller bir sınırdan sonra bitiyor .artık hep aynı örnekleri görüyoruz değilmi.bende böyle düşünüyorum.arasıra bende farklı dantel örnekleri arıyorum.bulduğumda seviniyorum ve örneğini çıkarmaya çalışıyorum.örnek çıkardıkcada zevkle sizlerle paylaşıyorum.estetik ve güzel dantel modelleri sizlerinde eline geçtikçe bana yollamanızı rica ediyorum.dantel-yap ve oyadantel-yap bloglarımda paylaşalım.diğer ziyaretçi arkadaşlamızada faydalı oluruz böylelikle değilmi.brezilya sitelerinde güzel dantel modelleri var ama bizim dantel kültürümüze fazla uymuyor.onlarda bizim gibi dantel seviyorlar ve işliyorlar.ayrıca çok sıcak kanlı bir millet dedimya bizim gibiler.
havlu kenarları dantel örnekleri

havlu kanar danteli

Hiç yorum yok: