reklam

17.03.2013

Akıllı ip ile Boyun Atkısı

Hacer hanımın özenli ellerinden örülmüş güzel bir boyun atkısı veya boyun bağı.akıllı ip bu tür el örgülerinde çok kullanışlı ve kolaylık sağlayan bir ip modeli.zamandan ve emekten tasarruf ederek çok güzel ve estetik örgü yapılabiliyor.
boyun atkısı modelleri

el örgüsü boyun bağı

örgüler

Hacer hanımın elinden çıkıpta vasat diyebileceğim bir dantel örneği,oya örneği,ögü görmedim.hepside birbirinden muhteşem işler çıkarmış Hacer hanım.oda benim gibi dantel konusunda çok hassas.onlara dokunurken bile şefkat ve sevgi gösterdiğini gözlemleyebiliyorsunuz.tabiki buda emeğe saygıyı işaret ediyor değilmi.daha nice güzel dantel ve örgüler öreceğin günleri bol bol yaşarsın Hacer hanım.Ellerinize sağlık teşekkürler ediyorum.

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bunları seviyorum Dantela serisinden ben 1,5 saat de filan örüyorum hem kullanımı hem örmesi çok zevkli:)