reklam

30.03.2013

Yazma Oyası Boncuklu

boncuklu oya örnekleri inci gibi gözüküyor .vildan hanım ın ellerinden çok düzenli oya modeli daha.zaten onun yaptığı oya veya dantel örnekleri 'nde düzensizlik göremezsiniz.çok özenli ve güzeller.sizleri örnek çıkarabilmeniz için yakın ve detaylı resimlerini yolluyorum. dantel-yap
boncuk oyaları
bu günlerde sitemle fazla ilgilenemedim.yaz tatili hazırlıklarına şimdiden başladık.tatil yörelerinde erkan rezervasyon fırsatları var.erken rezervasyonlarda % 40 ila % 50 daha ucuz otel fiyatları bulabiliyorsunuz.bu arada tatil turlarının seçimi de çok önemli.bilinmiş güvenilir turlar seçmek çok önemli.aksi durumda tatil yerine yani tatil yapacağınız otele vardığınızda deniz i görmeden geri dönme veya ayakta kalma ihtimaliniz de var tabi ki.tatil turu firmalarından ödediğiniz paraları geri almakta çok zor bir durum.bir tur firması aracılığı ile  Antalya kemer de çok güzel bir otel rezervasyonu yaptırdım. teyit amaçlı otel resepsiyonunu da arayıp sordum.yerlerimiz ayrılmış teyidini aldım.umarım iyi ve güzel bir tatil yaparım ailemle birlikte.
oya modeli

oya örneği
beyaz ve pembe renklerin bu kadar yakışacağını hiç tahmin etmezdim.çok güzel bir kombinasyon meydana getirmiş değilmi.çeyizlerinize yakışacak kalitede çok hoş bir oya örneği.
oyadantel-yap
2013 moda oyaları, boncuk oyaları, Boncuklu yazma oyaları, oya modelleri, oya örnekleri, oya örneği, yazma oyaları, Yazma Oyası Boncuklu,

Hiç yorum yok: