reklam

27.04.2013

salon sehpası modelleri

çok farklı bir dantel .alışılmışın dışında biraz ağır motifli ama çok güzel.salon sehpası modelleri de çok önemli .güzel bir sehpa üzerinde daha ağır durur diye düşünüyorum doğrusu.çok güzel sehpa modelleri var.birde bunu dantel ile tamamladığımız zaman harika olur değilmi.sizlere dantel tarifleri veremiyorum.çünkü yayınladığım dantel örnekleri ni ben yapmadığım için çoğunu bilemiyorum.keşke sizlere bu dantel modeli şu şekilde yapılır diyebilseydim :( .ama bildiğim modelleri elimden geldiği kadar tarif etmeye çalışacağım.
dantel örneği

sehpa dantelleri
sehpa danteli nin değişik açılarda resimlerini koyuyorum ki örnek çıkarmak isteyen dostlarım zorlanmasın.
danteller
bu dantel modeller ni bizlere Filiz hanım göndermiş .çeyiz inden birçok dantel ve oya örnekleri yolladı bizlere.teşekkür ediyorum .çok sağol canım :)
güzel dantel örnekleri
google

Hiç yorum yok: