reklam

11.11.2013

bergama kozak boru çiçeği oyası

sosyal iletişim sitelerinden arkadaşım Antikas Ottoman Textiles ismiyle yayın yapan arkadaşımın koleksiyonundan aldım yayınlıyorum.o kadar güzel ve antika el işlemeleri,oyalar,bindallı ve cepkenler,tel kırmalar,ulama ve uçkurlar var ki hepside tarihi eser statüsünde.saatlerce dolaşıp baktım.dayanamadım çok beğendiğim parçalardan aldım ve siz değerli ziyaretçilerime servis yapıyorum. Osmanlı zamanından kalma bu işleme ve örgüler çok derin olan kültürümüzü yansıtıyorlar.bu kültürümüzün çeşitliliği ,ülkemizde yaşayan tüm ırk ve boylardan devam edip geliyor.hangi ırk ve halktan olursa olsun bu kültür birliğini zenginleştiriyor değil mi.bende bu bloğumdan elimden geldiğince unutulmaya yüz tutmuş kültürümüze bir katkıda bulunmak istiyorum.gerek Antikas Ottoman Textiles gerekse zafer antik esi isimleri ile yayın yapan arkadaşlarımda el işi kültürümüzün gelişmesi,unutulmaması,yaşatılması için çırpınıyorlar adeta.yayın izni almadım daha önceleri yayın izni almıştım ama unutulmuş olabilir diye düşünüyorum.bu güzel iğne oyası nı görünce hemen yayınladım,umarım hoş görülürüm.saygı ve sevgilerimle.
iğne oyaları

iğne oyası

boru çiçeği iğne oyası

oya modelleri,oya,antika iğne oyaları

Hiç yorum yok: