reklam

18.01.2016

kare vitrin danteli

2008 yılında başladığımız blog yazmaya 2016 yılı geldi hala devam ediyorum.ara ara sıkıldığım ,pes ettiğim zamanlarda oldu.ama ben bloğumu çok seviyorum.google botları bizi sayfalar arasında çok çok gerilere atsa da  azmimiz kırılmadı.bazende neden böyle oluyor bunumu hakediyoruz diye düşünmediğimizde olmadı tabiki.değerlendirmenin nasıl yapıldığı çok karmaşık bir işlemler sinsilesinden geçiyor.biraz öğrenmeye azmettimsede çok karışık.google çok değişik verilere bakıyor.onu anlamak için bilgisayar proğramları bilgisine ihtiyaç var kanımca.neyse düşe kalka ilerliyorum hayırlısı olsun.dantel konusuna gelince vitrin danteli çok da beğenilen ve kullanışlı bir model .kırmızı zemin üzerinde dantel daha iyi göstermiş değil mi kendini.örnek iateyenlerin işine yarayacak şekilde yakından ve uzaktan bir çok resmini çektim dantelin. hadi kolay gelsin.mutlulukla kalın inşallah.

vitrin danteli

kare vitrin danteli

dantel

kare vitrin danteli

danteller

Hiç yorum yok: